Aluuuu

Publicerat: 2008-04-16 Kl: 23:42:25 | I kategori: Min vardag


Hej folket! Long time no see, igen. Som vanligt. Hahaha, glömmer alltid att skriva... vet inte varför, men det lixom kommer inte upp i min hjärna längre, don't know why.

Iallafall, vet inte riktigt vad ja ska göra med mitt liv. Måste hitta nåt som tilltalar mig alltså, snabbt. Orkar inte leva såhär längre fan...

Pratade med Sandra förut iaf =) Hon har inte ringt på ett tag, hon som alltid brukar ringa tusen gånger om dan, haha. Sen har ja bara varit uppe hos Marcus, har varit massa liv o skit, jobbigt. Men nu är jag hemma och ska sova snart! Skönt.. Upp tidigt imorgon, lämna busskortet till Renzo, sen träffa Sebbe, sen möte.. Sen vet ja inte. Har inte så mycket mer planerat, hoppas iaf att mötet går bra, lär väl få en massa skäll för att ja missat tider osv, men det ska nog ordna sej tror jag.

Missade även Sex and the City ikväll :( FAN. Hur kunde jag missa det? Jag som har sett fram emot det fan hela månaden, sen ska jag missa när det väl är. Suuuck... Inge repriser äre heller, o femman har inte funkat på hela dagen. Nån mer som haft det problemet? Asså programmen visas och så, men det kommer inget ljud. Oså vare BARA så på femman, alla andra kanaler funkade som vanligt. Helskumt alltså. Jag som inte ville missa OC och the war at home, i love it.. :D Fan alltså, skit femman. Sen imorgon äre So you think you can dance, men mario har ju åkt ut så jag tänker inte titta nå mer på de. Jävla idiot jury.. fast benke är ju bra han gillar jag ändå ;D Men den andra norska idioten o dansken kan dra åt helvete. Idioter.

Jag vill duscha men jag har redan duschat idag, och mamma lär väl flippa om ja väcker henne nu. Haha.. Skitsamma jag ska nog duscha ändå.


i l y danne<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0